27.02.2011

Tur til Engelsundet.

Etter en snartur på vika der det ble 2 små torsker idag, ble det å pakke sekken med kamera og diverse i håp om noen flotte fugle bilder der jeg hadde lagt ut åte. Men etter 5 timer oppe i ei kløft ved Engelsundet ble det ikke noe av det jeg håpet å få tatt bilde av idag, regner med jeg ble iakttatt av det som var av ørn,ravn ect da jeg hadde plassert meg der da jeg kom. Men får vel ta en ny tur imorra men da med skikkelig camo utstyr.

  Mens jeg lå her gikk det noen båter forbi. Her er Driva på vei sørover.
 Rett etter kom Eidsvaag Sirius på vei nordover.

 På vei hjem ble det tatt noen bilder her og der.


Denne storsteinen står ute ved Englan, mulig denne ble bært av en svegging dit så de som rodde fiske utihavet i gammeldagene hadd noe å ta landkjenning i da de kom hjem fra storhavet? :-) Mulig denne har ett navn også? Ikke vet jeg.

 Røeggen med Hustadvika i bakgrunnen.


 Raukoll`n.


 Hustadvika.



Parti fra Sveggesundet.


Mangel på hår, her finnes naturlig i naturen for den som trenger det.




 Sveggevika med Bremsneshatten i bakgrunn.



Tåkelyst innover mot Lauvøyfjorden. Henda i front.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar