04.02.2011

Billig fiskeutstyr.

Her om dagen søkte jeg litt på nett etter 400 gr pilker som jeg skal bruke til fiske framover. Masse å velge mellom og store pris forskjeller. Typen jeg var ute etter er en silde pilk og her fant jeg noen som passet bra og vil si er utrolig billig. En pilk på 400 gr til 39,- må man si er billig. Vanlig pris for en slik ligger opp mot 100 de fleste plasser så her var valget greit. Siden jeg fant heter Abru Import og holder til i Oslo. De har masse utstyr til de fleste typer fiske og meget god på service. Så nå har jeg ett bra lager av pilker som jeg skal bruke framover året.

Da jeg åpnet pakken så lå det her en del ekstra ting også som de sendte med i bestillingen så her lønner det seg å handle til fisketuren. http://www.abru.no/

2 kommentarer:

  1. Hei. Jeg har fått utrolig mye hjelp her inne på forumet, på ting jeg har hatt spørsmål om (tusen takk for det), så jeg prøver meg igjen. :D Har arvet endel gamle saker og ting, og denne gangen lurer jeg på, om det er en eller annen som vet om det er marked for gammelt fiskeutstyr, bla. gamle forseggjorte sneller?
    Finnes det noen som samler på slike ting?
    Er det et forum for spesielt interesserte f.eks.? Myge, du som er i bransjen, og har hjulpet meg mye, kanskje du vet? Tusen takk på forhånd.

    SvarSlett
  2. Hei. Jeg kjenner ikke til noe spesielle plasser for slikt forum men regner med det finnes ett eller annet der ute på nett. Du kan også prøve å legge det ut her på bloggen med bilder og tekst gratis.
    Morro at jeg får tilbake meldig på at bloggen er til god hjelp:-) Skulle du ønske å legge det ut her så send meg en mail og info om gjenstandene og pris, Så skal jeg vidreformidle kontakt til deg hvis det er intresse.

    SvarSlett