28.02.2011

Ingen ørne bilde idag heller!

Tok turen igjen ute til åteplassen i håp om å få noen go bilder men ikke noe idag heller,sjøl om håpet ble tent da jeg gikk utover å så Kongeørna kom seilende ikke så langt fra åtet. Tenkte her var det håp idag da men så snart jeg kom nærmere tok den kursen over til Englan og satt der i noen minutter før den forsvann.
Ble sittende der ute med god tolmodighet i nærmere 6 timer i camoteltet og drikke kaffe og høre på Vm på ski, ble jo gull på dama også :-)

Nede på åtet sees tydelig at det har vært besøk av en eller annen .

Nede i Engelsundet jaktet en toppskarv etter mat.
                                           
Forbi Sveggenlykt på vei sørover kom Viking Lady.

Island Valiant passerer Englan,ser jo nesten ut som det er plasser ny losstasjon på land :-)

Norcem`s "Conberra" på vei nord.

Skummer godt.

Svartbakk par på tur.

Ensom måke speider rundt.

Litt av vært som ligg i fjæra etter stormene.

Fiskekasse fra England.

Ja våren e på fram marsj, bjerka e begynt så smått å spire og det meldes at tjelden er kommet.
Ja da e det vår for min del.

Steinrøys og storstein. Ja da skal jeg på ny trimtur dit imorgen regner jeg med selv om det ikke er blitt noen bilder av fugl eller annen dyr på åteplass enda så har ikke jeg mista trua før all åtet er borte. Så neste tur skal bli i morgen skymtet og da får jeg camuflere utkikksplassen enda bedre i håp om at det blir vel en dag:-) Tiden får vise, men det blir noen bilder da og god trim for en hjertepasient;-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar