25.01.2011

Tur på vika.

Inne på vika imorres lå "Tojako" å skyllet nota i grålysningen mens jeg var ute for å sjekke ut agnfiske.




La meg til og fikk noen bilder av disse karene som holdt på å gjøre seg ferdig før hjemtur til Sveggen.
Kjørte rundt for å sjekke med ekkoloddet om det var noe fisk der inne , da jeg kjørte opp mot land  var det mye sild å se men lite av større fisk.


Satte ut agn hekla og det tok ikke mange sekundene før agntyvene var der å forsynte seg av god bitene jeg hadde som agn. Fikk en del denne sorten som er mer til irritasjon en glede til tider når man prøver agnfiske.
Som sagt så er bleike en meget fin matfisk men idag håpet jeg på annen type fisk men den uteble idag. Prøvde flere plasser utover formiddagen uten noe særlig resultat, eneste fisken utenom bleike var ei lita hyse som ble satt ut igjen. Så vi får se utover uka om det blir mulighet for tur igjen ,men da uten agnfiske. Agnet får bli til sjøørret fiske da jeg har planen klar for det om ikke så mange dagene.:-)


Agntyv (bleike.)

Hyse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar