22.01.2011

Sjøørret eller torsk?

Ja etter å ha sjekket værmelding for morgendagen så er jeg ikke blitt helt enig med meg selv da for hvor jeg skal legge turen? Etter at jeg nå har fått en ladning med brisling i forskjellig størrelse så har det jo vært morsomt å dra ut til Farstasanden å se om man får sjøørret eller skal jeg ta turen på vika etter torsken? Ute ved Farstadsanden har jeg aldri prøvd etter sjøørreten men har hørt litt om at der er det muligheter for å få landet sø. Jeg får vel heller se ann været i grålysningen og bestemme meg for hva jeg skal gjøre. Uansett så regner jeg med det blir en tur så 
jeg får vel komme tilbake imorgen kveld med en liten oppdatering og bilder for hva dagen har innbrakt på fiskefronten 

                                                     Sjøørret tatt på sluk i Bådelen jan 2009.

Torsk tatt på Svenskpilk jan 2010.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar