23.01.2011

Dagens tur.

Da ble det en tur ut til Farstadsanden men der var det desverre for mye vind til å prøve fisket etter sjøørreten,der ute sto den rett inn og med sluker i 6-12 gram så fant jeg ut at her var det ikke opptimalt for slikt fiske idag. Så da returnerte jeg tilbake mot Atlanterhavsveien og fikk tatt noen bilder og litt planlegging hvor jeg kunne ta turen videre.


Vindfullt på Farstadsanden idag.

Atlanterhavsveien.


Gammel brygge står fremdeles støtt ved Atlanterhavsveien.


Fortsatt ligger "Sanda Sug" oppe i fjæra.


Garnbåt inne på Fjorden.


Ute ved fiskebua var det 3 gjestearbeidere som prøvde fiskelykken.


Etter at jeg var på Atlanterhavsveien tok jeg turen mot Sandøya og prøvde en times tid på Hendvågen,men med vinder ett inn her ble ikke kastene helt opptimale heller for slik fiske idag. Så nå blir det vel vika fiske uti uka tenker jeg og sjøørreten får vel vente til i februar.


Innover Hendvågen var det fortsatt is så det går vel noen uker for at isen er helt borte, men her er det leopardbunn som er tilholdsted for sjøørreten og hit må jeg igjen når det blir bedre vær. Men fikk da en fin tur i vind og regn så noe fikk jeg da ut av den dagen .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar